Mand fra Grønland vinder stort i Klasselotteriet: ”Mit lod er som en fiskekrog med en orm, der bare står og fisker”

Efter 20 år med smågevinster ramte en midaldrende mand fra Grønland endelig plet med sit nummer i Klasselotteriet. Et nummer, han ellers næsten havde glemt alt om.

Det kræver godt med tålmodighed, hvis man vil have den helt rigtige fisk på krogen… Det ved en midaldrende mand fra Grønland alt om. Han har nemlig lige landet en kæmpe fangst efter omkring 20 år med smågevinster og skidtfisk. En flot gevinst på ikke mindre end 531.280 kroner.

”Jeg blev godt nok overrasket, da jeg fik mailen. Jeg havde næsten glemt, at jeg var med i Klasselotteriet. Jeg tror, at jeg havde været med siden 2003-2004. Der har da været smågevinster en gang imellem, så jeg havde faktisk indtrykket af, at det nærmest gik i nul, det har i hvert fald ikke været en belastning for mig,” fortæller manden, som sammenligner det at spille med i Klasselotteriet med det at fiske.

”Mit lod er som en fiskekrog med en orm, der bare står og fisker. Og kommer der ikke en fisk, så betyder det overhovedet ikke noget,” siger han og tilføjer, at han alligevel er blevet ved, fordi han har haft en god fornemmelse.

”Ja, jeg har altid haft en ide om, at jeg nok skulle vinde engang,” som han siger.

Nu står der så 531.280 kroner ekstra på mandens konto.

Og der bliver de nok stående lidt endnu, for selv om han troede på, at han nok skulle få bid en dag, så har han ikke besluttet sig til, hvad han vil gøre med fangsten.

Det er ikke et problem, for selv om 531.280 kroner godt kan siges at være en stor fisk, så har gevinsten den fordel, at den godt kan holde sig.

Om Klasselotteriet

Klasselotteriet har leveret vinderglæde siden 1753 - det er der ikke mange, der kan prale af. Dermed har lotteriet i flere hundrede år skabt vinderglæde for millioner af danskere og er stadig en af danskernes foretrukne kilder til drømme, underholdning og gevinster, der kan forsøde tilværelsen.

Hver måned findes der således 40.000 vindere, der får del i gevinstpuljen på 52 mio. kr. Man kan blande sine lodder selv eller vælge en pakke med 4 lodder og få 88% i årlig vinderchance.